Monday, July 14, 2008

FuHh..

Hai..! berjumpa lagi! tak sia-sia Syathibi mempelajari cara-cara buat blog ni. Apapun salah satu tujuan saya membina tapak blog ni adalah untuk menambahkan koleksi kenangan saya dari saya lahir hinggalah saya besar nanti.. blog ni akan saya warisi, insyaAllah. Puas hati walaupun ada sedikit kecacatan sekurang-kurangnya saya dah pandai nak wat blog! hehehe.. Satu lagi blog ni akan menceritakan tentang peristiwa sehari-hari dalam kehidupan saya. Dalam erti kate lain ianya sebagai sebuah diari elektronik! Sangat menarik bukan? Tambahan, saya akan memberikan informasi-informasi terkini kepada kawan-kawan yang seusia saya! Akhirnya.. selamat melayari rumah comel saya ni... :)

1 comment:

ZaujahSaifullah said...

salam kasih buat baby syatibi..wah kecik2 pun dah pandai wat blog yee.. =)